Hadad - 2009-02-12 15:38:44

aby faktoria funkcjonowała z powodzeniem trzeba rozwinąć ekonomię fabularną krainy... na razie zapodaje ogólne pomysły do dyskusji nad niemi i ewentualnemu ustaleniu kto i jak miałby się za to zabrać...

1. trzeba "zbudować" więcej fabularnych miast (szczególnie portowych)... gdzieś trzeba te nasze karawany i statki po towar wysyłać
3. ustalić towary importowe/eksportowe/kontrabandę dla poszczególnych miast i krain... i zastanowić się nad importem i eksportem dóbr do "odległych krain"...jeśli takowe istnieją... a chyba nie jesteśmy jedyną krainą na globie?oO... a co za tym wszystkim idzie ustalenie szlaków handlowych
4. gdy już ustalimy ile mamy kasy można się zająć fabularną lichwą
5... jak sobie przypomnę to dopiszę
...ekonomia może stanowić poważne "popychadło" dla ogólnej fabuły... z rozwojem handlu rozwinęło by się też szubrawstwo... łotrzykowie mogliby próbować rabować karawany... piraci mieli by co łupić... oszuści mogli by zająć się kontrabandą... tam gdzie pieniądz tam też różne intrygi... cichsze i głośniejsze wojny i walka o wpływy...

co sądzicie o tych pomysłach i ich wykonalności?... może jakieś własne pomysły?

www.nowalia.pun.pl www.oshc-pfb.pun.pl www.xorena.pun.pl www.serwery-jailbreak.pun.pl www.avatar.pun.pl